~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
.................................. Οι περισσότεροι από εμάς δεν ζούμε τα όνειρά μας, επειδή ζούμε τους φόβους μας.......... Les Brown
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2018

ΣΑΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΕΠΟΧΗΣ, μια εικόνα του μεσοπολέμου

              ΣΑΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΕΠΟΧΗΣ                

Τους συνάντησα ντυμένους με τα παλαιομοδίτικα "καλά τους" , τρυφερά πιασμένους αγκαζέ για την πρωινή τους βόλτα, και ήταν σαν να αναβίωνε ξαφνικά μπροστά μου μια εικόνα του μεσοπολέμου. 
- можно я фотографирую?
Η φράση βγήκε από μέσα μου πηγαία στα τσάτρα πάτρα ρωσικά μου κι εκείνοι πρόθυμα στάθηκαν για να μου χαρίσουν μια από τις ελάχιστες στημένες πόζες που έχω αγαπήσει στη ζωή μου. Σαν μια παλιά προγονική φωτογραφία, μαζί με το άρωμα νοσταλγίας και όλη εκείνη την ξεχασμένη ευγένεια που συνοδεύει την εποχή.

(Υπερδνειστερία, Κάμενκα)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου